Project X

SKey-

New member
Apr 14, 2020
6
2
Tā kā šī ir Radošā sadaļa, tad izveidošu šo topiku arī citiem, lai dalās ar savu darbu un/vai kādu projektu. Tā pat vien. Lai varētu citiem parādīt pēc kā Jūs sniedzaties, kāda Jūsu prasme vai arī parādīt to, kas Jums ir galvā un īstenojāt to.

Diemžēl, vēlos piebilst, ka vairāku bilžu no mana projekta nav, jo neesmu bijis domājis tādus momentus iemūžināt. Būs vairāk aprakstīts, kas ir darīts tehniskajā jomā.

Esmu cilvēks, kurš vēlas atsķirties no citiem. Būt savādākam. 

Pastāstīšu par vienu, no nesekmīgākajiem mēģinājumiem dabūt rokā ideālu Golf 4 GTi Exclusive autiņu. Rets. Skaists. Dinamisks. 

Trīs gadi atpakaļ monitorējot sludinājumu portālus gribēju atrast sev retu un spožu auto no lielā brenda. Vai nu tas būtu BMW, VW, Audi, Ford, u.c. Padzirdot, ka ir vienam vecam opim garāžā golfiņš, kurš stāvēja garāžā jau nu vairāk kā divus gadus, nolēmu, ka tas būtu, kas interesants. Un devos izbraucienā pie tā vecīšā. 

Neko nenojaušot, aizbraucu ciemos uz viņa ciemu. Vārds pa vārdam sākām runāt par auto ( virzoties uz garāžu ). Pēc viņa teiktā, nebiju pārliecināts vai tiešām tas, ko viņš stāsta ir patiesība. Opis "Man garāžā stāv vecs, labs auto. Ar samērā diez gan jaudīgu motoru un foršu ādas salonu." 

Manas pirmās domas bija, ka tas varētu būt kāds parasts Golfiņš ar iemestu iekšā ādas salonu. Neoriģināls, parasts. Ieejot iekš garāžā sastapu to, par ko es biju daudz domājis. Zils, skaists, ar baltu ādas Recaro salonu un smukiem lietajiem diskiem. 

Sarunai ilgstot, apskatot auto. Jā. Tas ir GTI. Atbraucis no siltās Itālijas tālajā 2013 gadā. Par GTI esamību pārliecinājos pārbaudot VIN numuru. 

47689175_2100279570038745_3705837511159840768_o.jpg

Vārds pa vārdam. Nonācām pie cenas. Vien 1000 eiro večuks prasīja. Es piekritu, un piemaksāju vēl 200 eiro. Kā arī sedzu visus pārrakstīšanas papīrus. 

Nobraucot nepilnu mēnesi, mašīna no stāvēšanas sāka plīst un brukt. Zem motora pārsega 1.8 turbo motors. 110kw. ( Mans mīļākais motors, jo viņš ir viegls uzbūvē un nevajag nekādus sarežģītus profilakses darbus, lai paaugstinātu tam jaudu. ) 

Ar mašīnu sākas problēmas, sailentbloku un citu gumijas savienojumu plaisāšanas problēmas. Motors strādā nevienmērīgi. Rīstās. Bremzes jāmaina, ilgas stāvēšanas dēl - apsūbējušas. Veicot sarakstu, kas jāmaina - SAPROTU - DAUDZ, DĀRGI, NEIZDEVĪGI. Tad nodomāju, ka ir jātaisa no šī aparāta - raķete. 

Tātad, kas mums ir? 1.8 turbo. 150 zirgspēki. Viegla virsbūve. 

2.jpg

Braucu meklēt detaļas, sēžot ārzemju forumos, meklējot informāciju un tehniskos rakstus. Atrodu - vājākās vietas šim auto. 

Sūtu:

  1. Magnaflow izplūdes sistēmu visā garumā. 110mm no turbo līdz galam ar izeju 78mm. Diez gan liela, truba šada tipa autiņam.   ( 550 $ )
  2. BlowOff Greedyy. ( tiem, kas nezin, kas tas ir - tad tā ir tā lieta, kad turbīna atmet gaisu atmosfērā ar skaņu Pshhh, gluži kā Subaru :D )   ( 60 Euro )
  3. Rondell R17 Diskus + Riepas, lai sanāktu neliels stretch. ( Kas zin, kas ir Stance, tie sapratīs )  (250 Euro + 200 Euro riepas ) 
  4. Ceturtās paaudzes gāzes sistēmu, jo, tomēr, degviela ir dārga. Un ekonomēt nākas.  (280 Euro + Gāzes sprauslas 80 euro )
  5. Brembo bremžu diskus un klučus. ( Komplekts 220 Euro )
  6. Jaunas dzesēšanas šķidruma trubas, armētās, lai tur kārtīgu spiedienu, jo šim motoram ir diezgan augsta temperatūra. ( ~ 60 euro )
  7. Vienmasas sajūga komplekts (260 Euro )
  8. Jauna stūres reika ( 150 euro ) 
  9. Niknāki smidzinātāji. ( Cenu neatceros, ap 100 euro )
  10. Jauns turbīnas kārtridžs
    Sākoties visam darbam. Metinam. Skrūvējam. Tīrām.

 4.jpg

Lielākais risks bija pirkt izplūdi par tādu naudu, nezinot kā viņa skanēs. Un tad nu, nekļūdījāmies. Skaņa bij tik laba, ka gadu braucot, es nekad nepiekusu no tā trobeļa, kas aizmugurē skanēja. Braucot agresīvāk, šāva lielu uguns bumbu un sprādziens bij tāds, ka likās, ka kāds šauj ar ieroci. Un no tā radās vislaik zosāda. 

Sastapāmies ar vairākām problēmam, tādām kā - detaļu trūkums. Auto ir rets, reta uzbūve. Un detaļas neražo. Autiņš bij 1998. gada un tad bija problēma piemeklēt to, ko ļoti vajadzēja. 

1.jpg

Priekšroku dodu Brembo un protams, ka LEMFORDER ar TRW piekari.

95463313_250931599443537_6603128376372756480_n.jpg

Pēc mēneša ilgi gaidītā izplūde klat ? 

96011839_610385119549440_6843028443320287232_n.jpg

Un lūk jau virsū ❤️ 

profidiesel-3-inch-76mm-mk4-turbo-back-exhaust.jpg

Jā, jā. Sliekšnu un grīdas stāvoklis nebija labs. Bet tas tika labots. :)

56536181_2273027936097240_2979628755531595776_o.jpg

Tad arī neilgam laikam paejot. Daudz naudas ieguldot, neskaitot vizuālo izskatu. A, ieguldīts bija milzum daudz naudas, priekš tāda autiņa. ( Ap 3500Euro ) Viņš man sniedza ilgu baudu, līdz nolēmu atvadīties no viņa. Un tika pārdots jau Jaunam saimniekam, manam draugam. Jo, man nolaidās rokas viņu taisīt līdz galam.

61288478_2363472363719463_1891617005769850880_n.jpg

61544782_2363472507052782_3482289819227258880_n.jpg

96143232_1091785677868021_1635912945231724544_n.jpg

View attachment video-1588776995.mp4

View attachment video-1588776999.mp4
Šis ir tāds. Pseido Projekts, kuru nebiju domājis iemūžināt. Beigās autiņam bij 162 zirgspēki. Sagatavots, lai brauktu čipot. Un tad man mainījās plāni uz šo auto. Bet - Nākamo projektu, kuru vēl domāju kādu, lai ņem, iemūžināšu katru momentu un katru darbu. 

Plānos ir ņemt BMW E34 ar M52 motoru. Audi A4 B5 1.8Turbo Q. Audi S6 C5 4.2 Q. 

Varbūt, kādam šis neliksies kā projekts. Kaut arī man tā neliekas, bet tā bij savstarpējā mīlestība starp auto un cilvēku. Kura pārtrūka, saprotot cik finanses tiek ieguldītas. Šis ir viens no burvīgākajiem auto, kādu esmu vadījis. Stabils. Ātrs.

Patreiz - jātieg galā ar sievas auto.  :D   :D   :D  

36665815_1873112252755479_3553797575846920192_o.jpg

 

MauGlI

Active member
Nov 8, 2018
333
54
Baigi esi pastrādājis :)

Atdod man, tieši mašīnu driz jāpērk. :D

 

riccyS

New member
Oct 29, 2019
81
16
Būtu pa to gāzes iekārtas naudu labāk uzlicis k04 plus chips un butu spridzeklis ?

ja tev grūti dabūt daļas, man mk2 neiespējami?

 
Last edited by a moderator:
Top